Hejsan Hoppsan Emmy : D

Nu har jag bestämt mig för att jag ska blogga/skriva dagbok medan du är borta för att du ska ha lite koll på vad som händer här borta. ALLT kommer stå i dagboken men på internet kommer du bara få lite finkänsliga hintar om vad det är som händer här hemma och dagboken får du när du kommer hem! Jag hoppas fan att jag faktiskt orkar skriva denna gången annars lär det inte bli mycket till läsning!
Och jag vet att du kommer sakna oss men vi kommer förmodligen sakna dig mer! Där borta får du nya vänner, nytt boende, ny skola och ny plats. Du kommer ha alldeles för roligt och vara alldeles för upptagen för att sakna oss medan vi sitter här och får ha kvar allt det gamla, även om det inte är något större fel i det.
Ha det så sjukt jävla bra Emmy :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0